אם תשאלו מנכ"לי חברות מהו סוד ההצלחה של החברה אותה הם מנהלים, רבים מהם ודאי יאמרו לכם שהסוד טמון בהון האנושי שלה - העובדים. חשוב לזכור שלמרות הקידמה הטכנולוגית והמעבר המתמשך לתהליכי ייצור ממוחשבים או רובוטיים, ההון האנושי הוא עדיין הנכס החשוב ביותר של כל עסק וכל חברה, וראוי להשקיע בו ולשים אותו במרכז סדר העדיפויות. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות הפקת מגזין חברה או עיתון עובדים פנים ארגוני. מדובר באחד הכלים החשובים ביותר במערך התקשורת הפנים ארגונית של חברות, ותפקידו לייצר הזדהות של עובדי החברה עם ערכיה, להעניק להם תחושת שייכות, לחזק את הקשר בין המעסיק לעובדים, ויתרה מכך, לתת לעובד את התחושה שהוא חשוב לחברה.
תדירות הפקת מגזין פנים ארגוני נתונה לשיקול מנהלי החברה/מנהל משאבי האנוש והיא כמובן תלוית תקציב. זה יכול להיות שנתי, דו שנתי, עונתי או רבעוני, או להסתכם בניוזלטר חודשי או שבועי שיישלח לעובדים במייל ע"י מנהל/ת משאבי האנוש.
בבואכם להפיק מגזין פנים ארגוני עליכם לזכור שעובדי החברה הם בסופו של יום גם אנשים מן השורה שמתעניינים בשלל תחומים, ולכן על תוכן המגזין להתייחס לנושאים הקשורים לחברה, אך גם לתכנים אחרים שעלולים ליצור עניין אצל העובדים.
דוגמאות לתכנים הקשורים לחברה:
דוגמאות לתכנים כלליים שתמיד יוצרים עניין:
זהו רק קומץ רעיונות על קצה המזלג. ניתן לייצר מגוון רעיונות נוספים לפי תחום העיסוק של החברה וערכיה.
כפי שכבר הספקתם להבין, פרויקט הפקת מגזין עובדים פנים ארגוני כרוך בהשקעת זמן לא מבוטלת ודורש שיתוף פעולה מלא של ההנהלה והעובדים גם יחד, על מנת לתת במה לשני הצדדים. זו משימה לא פשוטה, שכן העובדים, כמו גם המנהלים, הם אנשים שעסוקים מאוד בעבודתם. ככל שמדובר במגזין או עיתון עובדים בהיקף נרחב יותר, כך תידרש השקעת זמן רב יותר בתהליך ההפקה ומעורבות של עובדים רבים יותר.
אפשר כמובן להפיק באופן עצמאי ניוזלטר קצר ופשוט ולהפיצו במייל, אבל אם אתם מכוונים קצת יותר גבוה וחשוב לכם באמת להשקיע בעובדי החברה, כדאי לפנות לחברות המתמחות בהפקת מגזינים פנים ארגוניים. אלה תספקנה לכם פתרון מקיף שיותאם לתקציב העומד לרשותכם - מהשלב הרעיוני ועד לביצוע בפועל, כולל הדפסה במידת הצורך. זה כולל את רתימת העובדים לפעולה, איסוף החומרים, ביצוע ראיונות וכתיבת הכתבות בשפה רהוטה התואמת את ערכי הארגון, עיצוב גרפי נכון שיתכתב עם מיתוג החברה וחיבור התכנים הטקסטואליים והגרפיים ליצירת מגזין שלם, שיופץ במייל כקובץ דיגיטלי צבעוני ועשיר, או כמגזין מודפס.
לקבלת הצעת מחיר להפקת מגזין עובדים פנים ארגוני, לחצו כאן!