אז מהי בעצם תקשורת שיווקית?
יש שיגידו שמדובר בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי – בנייה וניהול של אתר אינטרנט, ניהול סושיאל וקמפיינים, ניוזלטר וכו', אבל זה כמובן לא מדויק. תקשורת שיווקית משלבת את כלל הכלים שבאמצעותם ניתן לקדם מסרים שיווקיים, בהתאם לחזון וערכי העסק, קהל היעד, סוג המוצר או השירות. זה יכול להיות באופן דיגיטלי או במדיה מודפסת, באמצעות שילוט/עלונים/מודעות פרסום/כתבות תוכן בעיתונות וכו' (תאמינו או לא – זה עדיין קיים), בארגון הרצאות או השתתפות בתערוכה, בהפקת מצגת, סרט תדמית או פודקאסט, ובייצור ערוצי שיווק חדשים לארגון.
מי שאמון על כל אלה הוא מנהל התקשורת השיווקית, או כפי שנהוג לקרוא לו בקיצור - מנהל המרקום, שיעבוד בדרך כלל בצמוד למנהל השיווק או מנהל הפיתוח העסקי. בשורה התחתונה, הוא הזרוע המבצעת של אסטרטגיית השיווק של הארגון, זה שהופך את התיאוריה למציאות.
תפקיד המרקום תופס כיום מקום מאוד מרכזי במערך השיווק של ארגונים, כאשר בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה שבמסגרתה יותר ויותר חברות מעדיפות להשתמש בשירותיו של מנהל תקשורת שיווקית חיצוני במיקור חוץ. על היתרונות שבכך תוכלו לקרוא ממש כאן, במאמר הזה.
בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – עם יותר מ- 20 שנות ניסיון והרבה קבלות......
אז אם אתם מחפשים ניהול תקשורת שיווקית איכותי, יצירתי, מקצועי ואמין - במיקור חוץ...אנחנו לרשותכם במרחק לחיצה
** ניתן לרכוש שירותים בודדים לפי צרכי הארגון, או ניהול מרקום מלא